Halaman

Selasa, 29 November 2011

GERAMNYER

Hai sumenye...
opefully bersedia la nk bce entry yg sgt png lebar nie ye

Ish geramnyer kat dorang nie. Nk taw cpe diorg tue.....Diorg tue adalah Nazril ngn Khairul Amirin. Asal ek aku geram ngan diorg ??? Snanye xde la diorg ni wat pape kat aku. Ade la sehari tue dgn x sgje nyer terbukak profile si Mirin nie kat facebook ter sebab biasanye mmg x prnh bkk pon fb Mirin. Tgk dp die gambo die, nazril ngn faiq n ade lg sorg dk perempuan. Tgk cm familiar je dk tue. Bila dh zoom gmbo tue, sah mmg familiar. Gambo die ngn Wawa aka NAJWA LATIF.

Wawa, Nazril, Mirin, Faiq
Tgk scenery blkg mcm pernh tgk je. Bila aku fikir punye fkir mmgla pernah tgk. Gambo nie kat SEK. MEN. SG ABONG. Time tue mase kitorg ade drama competition kat muar. Wawa wakil drama TIGS. Tgk tue mmg dh terbukti pown die wakil tigs coz dia pki bj tigs. Geramnyer ngn diorg dpt amik gmbo ngn Najwa Latif. Dhla mmg nk sgt amik gmbo ngn die dh minat mcm tue la. Tapi yg aku plik nyer tue asal la aku xde dgo pon diorg citer psl diorg de amik gmbo ngn artis. Senyap je plak tue. Aku pun ade tnye SYUE tapi dia pon kata dk2 nie xde cite pon. Mmgla diorang nie, geramnyer!!!! Bkn ape aku kira dh de peluang keemasan nk amik gmbo ngn Najwa Latif tapi dh terlepas. Bkn senang wei nk dpt amik gmbo ngn artis nie. Lg2 sebaya. Xde rezeki kn nk wat cmne.

Mula2 tue aku cm x caye gak la Najwa Latif nie wakil tigs. Yela kowt2 pelanduk 2 serupa ke padahal xley trima kenyataan yg diorg mmg amik gmbo ngn Najwa Latif sbbnye xde nmpk pon si Najwa nie berlakon. Bile diingat ingt kmbali aku rase aku prnh berdiri sblh die kalo x silap la dia mmg x berlakon, tapi dia jge muzik mcm Naqi. Sbbnye yg aku ingt ade sorang dk tigs nie asik pgg instrument je gitar n keyboard. So i think btol la tue Najwa Latif. Tapi jelesnyer ngn diorg. Naqi pon ade amik gmbo ngn die gak


Wawa, Mirin, Naqi

And tadi google walking la yela dh xde keje ade nmpk gmbo Najwa Latif rmi2 ngn dak skola die kat smk sg abong. So mmg confirmla da wakil tigs.


wakil tigs
Melepas la aku nk dpt amik gambo ngn die. Xkesa la tue kan dh lame dh pon bln jun ari tue it suppose to be my birthday present dpt amik gmbar ngn Najwa Latif just nk luahkan je betapa geramnye aku ng diorang nie. Asal la x bg taw kitorg dak perempuan nie. Kitorang pon teringin gak nk amik gmbar ngn artis. Tapi x ley lwn Fad aka Fadhli. Dia lagi la amik gmbo ngn Najwa time raye kat rmh Najwa plak tue. Fad mmg dh knl Najwa lame dh so of course la bley je kalo nk amek gmbo nie.


Wawa, Fad



Tu la ape yg aku nk cite kali nie. Ok la got to go dh maghrib nie.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan