Halaman

Sabtu, 26 November 2011

FRIENDSHIP NEVA DIE




LIRIK LAGU SAHABAT - NAJWA LATIF

Kau ada dikala ku suka,
Dikala ku duka,
setiap tangisan dan juga ketawa,
Kau ada dikala ku perlu,
setia menemaniku,
Pegang erat tanganku bila aku jatuh.

Kau lah yang selalu,
Selalu menemaniku,
Mendengar kisah pahit manis
Hidup ku

Kau lah yang di situ,
Setia menunggu ku,
Kau lah yang satu,
Menjadi sahabatku.

Ku tahu ku kan selalu ada,
Pada dirimu,
Dan ku harap kau juga rasa begitu.

Kau lah yang selalu,
Selalu menemaniku,
Mendengar kisah pahit manis,
Hidup ku.

Kau lah yang di situ,
Setia menunggu ku,
Kau lah yang satu,
Menjadi sahabatku.

Kau lah yang selalu,
Selalu menemaniku,
Mendengar kisah pahit manis,
Hidup ku.

Kau lah yang di situ,
Setia menunggu ku,
Kau lah yang satu,
Menjadi sahabatku.

SAHABATKU.
 





Lirik lagu nie dapat kat blog abang AZRI JOHAN. First dengar lagu nie pon kat blog die. Tertarik dengan lirik lagu nie. Mmg sgt sesuai 4 FRIENDSHIP. So kat cnie nk dedicate la this song 2 all my friends, x kesa la baru kenal or dh lame knl myself. Lagu nie jugak aku jdkan background music 4 my blog, so mase korang2 sume bce post2 aku bley enjoy lagu nie. So at least korang bley ingt memory2 korang ngn aku or ngn kgkwn korang. Btw, not just only this song je yg de kat blog aku, ade satu lagi lagu, Count On Me by Bruno Mars. Lagu nie pon pasal friendship gak. Entahla 4 me FRIENDS IS ONE OF THE MOST IMPORTANT THING IN MY LIFE. Thanx 4 being my fren. FRIENSHIP NEVA DIE.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan