Halaman

Sabtu, 26 November 2011

OH NADYA~

Assalamualaikum and hai sume....
Snanye xde mende pon yg nk diupdatekan kat blog nie, tapi si NUR HAMIRA ZAINAL ABIDIN kawan aku yg sorang nie sebok nk suwo kita nie update. Nak taw sgt kan hah nah bace la. Nk cite pasal sorang kawan lame aku, nme dia NURUL NADIAH BINTI YAHYA. Aku bet mesti sume dak GRANDEUR 0812 name batch aku, bangge siot yang lame kiranye dk f4 lame la mesti kenal die. Why I say that????? Yela dia kan exstudent ISKANDAR. Dia pindah time akhir tahun F2. Sdey sgt time tue coz aku x taw pon dia pindah, dia x bg taw aku pon....
Walaupun dia x lagi kat ISKANDAR tapi x bermkna aku x berkawan ngn die. For me, once a friend always a friend. So x kesa la kan kawan aku tue kat ceruk mane pon dia tetap kawan aku hingga akhir hayat aku. Same goes 2 all my friend yg dh pindah dr ISKANDAR gak, korang still kawan aku. Lagipun mane ade istilah exfriend. FRIEND 4EVA adalah. Hahaha lawak ke???



nadya yahya


Tiada ulasan:

Catat Ulasan