Halaman

Khamis, 24 November 2011

MELAKA I COME

Hahahaha tgok tajuk je mst dh taw kan aku g mana semalam, 22/11/2011...........
Memandangkan bkn bapak Rahim semalam ibu ngn ayah cuti so kitorang pon abeskan mase kitorg dgn jln2 kat melaka. Dr umah kol 12 kowt the tros je g Jusco yg bsr gler ue.....pas2 mkn kat food court.
Aku pki t-shirt je ngn shawl biasa tapi wat stail Hana Tajima. Cbe tgk nie...


 comel x??? perasan la plak
Tapi kesian kat ibu coz ibu demam, tue yg x best tue. Tapi sbb nk bwk kitorg yg degil2 nie terpaksa la jugak ibu kuatkan dr die yg dh x sehat tue. Pas mkn g solat kat surau Jusco. Surau dia ccantik, besar plak tue. Ada aircond lagi. Pas dh siap solat tue kitorg pon pegilah jejln kat kedai2 yg ade. Disebabkan aku punya sandle dh putus time jamuan raya kat sek  ari tue, aku pon blilah sandle bru...
nk tgk sandle baru aku, hah nie die

my new sandle
Simple but nice...ade bunga2 lagi. Aku x suka sgt sandle yg plik2 nie...so simple je kan senang nak bawak jln..then seperti biasa kalo g shopping je mst wajib singgah bookshop mcmla rajin sgt nkn nk bli buku pelajaran la...kan cuti skola mestila boring so beli novel tapi aku x suke bce novel. Bkn novel melayu tapi english novel...tajuknyer Gamer Girl, snanye nk bli Chicken Soup tapi mahal sgt la. Duit x cukup. 


cover depan
Hopefully novel nie best n aku dpt full kan oliday aku nie dgn perkara yg berfaedah...
Assalamualaikum............


Tiada ulasan:

Catat Ulasan